Kilka słów o mnie

Cześć. Mam na imię Jagoda. Miło mi Cię gościć na moim blogu, gdyż zapewne mamy podobne zainteresowania. W tym roku zakończyłam etap w swoim życiu jakim była nauka w 6-cio letniej w szkole plastycznej. Uwielbiam sztukę, dlatego nie przestałam kształcić się w tym kierunku. Aktualnie jestem studentką pierwszego roku Instytutu Sztuki w Opolu. Wraz z rozpoczęciem roku akademickiego, postanowiłam stworzyć projekt - Jagodowa Sztuka. Moim celem jest dzielenie się twórczością na wielu polach, nie tylko na blogu.

Na tej stronie planuję opisywać to, co mnie otacza i inspiruje do tworzenia. Nie chcę ograniczać się w kwestii tematów, które będę tu poruszać. Będzie to blog związany z moim stylem życia i z domieszką sztuki. Studia traktuję jako nowe wyzwanie, inspirację oraz motywację do dalszego tworzenia. Przez różnorodność zajęć, które oferuje uczelnia będę mogła rozwijać się w wielu dziedzinach.

Chcę stworzyć miejsce, gdzie będzie można zobaczyć kawałek mojego życia oraz poczytać o dylematach początkującej artystki. A także przestrzeń inspiracji i informacji o eventach kulturalno-artystycznych. Jeśli wybieracie się na tego typu wydarzeniach możecie śmiało mi polecić. A jak zaciekawi Was jakiś artykuł związany ze sztuką - podeślijcie link - chętnie poczytam.

Do napisania niebawem ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz