Londyn - miejsce pełne sztuki

Ostatnie dni spędziłam w Wielkiej Brytanii. Wycieczka do Londynu była dla mnie rzeczą konieczną po 6 latach nauki historii sztuki. Nie do opisania jest uczucie, gdy zwiedzam galerię i znam obrazy oglądane na żywo. W National Gallery na Trafalgar Square są dzieła artystów takich jak: Caravaggio, Vincent Van Gogh oraz Monet. "Słoneczniki" Van Gogha są znane i podziwiane na całym świecie, lecz mnie urzekły bardziej "Kraby". Zaznaczyć trzeba również, że prawie wszystkie galerie oraz muzea w Londynie są bezpłatne. Można spędzić w nich dosłownie cały dzień. Porównuję je do wielkiego labiryntu, którego nie chcę opuścić.






Na studiach mam jeszcze luźne zajęcia na studiach, więc wyjazd ten był dla mnie przedłużeniem wakacji. A o tym co robiłam latem i gdzie spędziłam najdłuższe wakacje życia opiszę niebawem.


4 komentarze:

  1. Jesteś piękną dziewczyną ,a Twój blog jest niezwykle interesujący :)
    czekam na więcej<3!

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałaś szczęście, ja chce odwiedzić Londyn, bo byłam tylko raz na spotkanie z papieżem kilka lat temu :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ale z Ciebie szczesciara! to jedno z moich najwiekszych marzen- odwiedzic kiedys Londyn :)
    co powiesz na wspolna obserwacje? ja juz i to z ogromna checia, buziaczki <3

    owdzięczam się za obserwację ;) http://justemsi.blogspot.com/2016/10/cafe-22.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Londyn jest świetnym miastem! Mam nadzieję, że uda mi się wybrać tam jeszcze kiedyś, nie tylko dla samego zwiedzania, ale uwielbiam w nim to, że tak wiele fajnych miejsc jest darmowych :)

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń