Najdłuższe wakacje w życiu - czyli co robić po maturze? Część 1.

Wraz z wyjściem z ostatniego egzaminu maturalnego rozpoczęły się moje najdłuższe wakacje życia (w przypadku, gdy nie robimy gap year). Jest to czas przejściowy od codzienności, która towarzyszy od początków edukacji. Ciągła rutyna oraz zajęcia od poniedziałku do piątku tworzą #comfortzone, z której nie do końca chce się wyjść. Wiele razy słyszałam od starszych znajomych bądź rodziny jak bardzo tęsknią za czasami szkolnymi, w których ich jedynym obowiązkiem było nauczenie się na sprawdzian bądź odrobienie pracy domowej. Z mojej perspektywy wygląda to całkiem inaczej. Decydując się na podjęcie nauki w plastyczniaku byłam świadoma, że czeka mnie “praca na pełny etat”. Lekcje, które odbywały się od 8 do 16 absorbowały większą część dnia. Do tego dochodziły też zajęcia pozalekcyjne. Mimo wszystko, uważam to za dobrze wykorzystany czas, gdyż nabyłam sporo nowych umiejętności. Zmianę trybu życia odczułam bardzo mocno w momencie skończenia szkoły. Moja doba stała się dwa razy dłuższa oraz przestałam być śpiąca ok. godziny 17. Przypływ energii spożytkowałam wyjeżdżając do Prowansji. Było to miejsce, które chciałam odwiedzić od bardzo dawna. Pola lawendowe skradły moje serce, a klimat śródziemnomorski jest zdecydowanie dla mnie. Sporo zwiedziłam i wykonałam setki zdjęć. Miałam też okazję przetestować swoją znajomość języka francuskiego, którego uczyłam się przez ostatnie lata. Lawenda w tak dużej ilości w jednym miejscu robi naprawdę ogromne wrażenie. Urywek tego, co zobaczyłam, pokażę Wam na zdjęciach.










15 komentarzy:

  1. przez Twoją piękną urodę popadam w kompleksy :(
    przepiękna jesteś! <3 zdjęcia mega <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne zdjęcia! Pola lawendowe :* Fajnie jest mieć tyle czasu wolnego ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. jeju cudowne miejsce! Wyglądasz super. Czekam na moment kiedy u mnie nadejdzie czas podróżowania;)
    best-frieend.blogspot.com zapraszam do siebie~

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe zdjęcia - jak z porządnego magazynu o modzie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jeju to ostatnie zdjęcie przepiękne <3
    Pozdrawiam ♥ ♥

    http://blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia. Zazdroszczę podróży :). Pozdrawiam! /~Claydi
    Nasz blog :) -> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia! :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne zdjęcia! :)
    paczix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Po maturze najlepiej zrobić sobie rok wolnego i wybrać się na roczną przygodę życia na program au pair i zwiedzić Stany Zjednoczone :) Polecam.

    http://moje-kreacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się nad au pair lub work & travel, aczkolwiek nie chciałam pracować przez większą część wakacji. Planuję odłożyć trochę pieniędzy i dopiero zwiedzić USA i Kanadę. Będzie to wtedy wyjazd typowo rekreacyjny ;)

      Usuń
  11. Zazdroszczę tego wyjazdu! No i te zdjęcia!! Przepiękne! Mam nadzieję, że i mi się kiedyś uda tam pojechać :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Great photos. I wish I will be there. Love your blog.
    If you like animation, please visit my blog sometime.
    http://manjoreegraphics.blogspot.in

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia śliczne, wyglądasz cudnie. Miejsca bardzo klimatyczne *.* Chciałabym tam pojechać :D
    Super post
    Pozdrawiam :)

    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń